Δευτέρα, 4 Μαΐου 2015

Μενού για τις πανελλήνιες

Οι εξετάσεις πλησιάζουν και το άγχος αυξάνεται συνεχώς.
Οι εξετάσεις πλησιάζουν και το άγχος αυξάνεται συνεχώς. Πλην της συγκέντρωσης, του σωστού διαβάσματος και της σωστής διαχείρισης του χρόνου, οι μαθητές θα πρέπει να φροντίσουν να τρέφονται με όλα τα απαραίτητα συστατικά, προκειμένου να ανταποκριθούν με επιτυχία στις εισαγωγικές εξετάσεις.
Η διατροφή θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη πολύ σοβαρά, καθώς από αυτή εξαρτάται η ενέργεια και η διάθεση που θα έχει το παιδί για να διαβάσει, να θυμηθεί και να βάλει σε τάξη όλα όσα έμαθε.
Το πιάτο λοιπόν του παιδιού σας θα πρέπει να περιλαμβάνει κυρίως ξηρούς καρπούς, δημητριακά, φρούτα, σαλάτες, ψωμί, μαύρη σοκολάτα και αρκετό νερό.
Αποφύγετε να τους προσφέρετε βαριά φαγητά, όπως καρμπονάρες ή πολύ κρέας, καθώς ένα γεμάτο στομάχι φέρνει υπνηλία και δυσπεψία.
Τα φρούτα είναι απαραίτητα καθώς ενισχύουν τα επίπεδα βιταμινών C και A. Δημητριακά ολικής άλεσης για το πρωί είναι ότι πρέπει, καθώς περιέχουν βιταμίνη Β που βελτιώνει τη μνήμη και τη λειτουργία του εγκεφάλου.
Το μέλι το πρωί δίνει την απαραίτητη ζάχαρη για να συγκεντρωθεί το παιδί στο γραπτό του και να έχει περισσότερη ενέργεια προκειμένου να σκεφτεί τις απαντήσεις.
Γενικώς, φροντίστε τα γεύματα να είναι συχνά και μικρά. Το νερό βοηθάει πολύ στην μεταφορά των θρεπτικών συστατικών και ενυδατώνει το σώμα, δημιουργώντας μια ισορροπία στον οργανισμό, όταν το άγχος και ο ιδρώτας κάνουν την εμφάνισή τους, την ώρα της εξέτασης.
Ακολουθήστε τις παραπάνω συμβουλές και το παιδί σας θα έχει σίγουρα καλύτερη απόδοση στις πανελλήνιες εξετάσεις.

Καλή επιτυχία